Wsparcie dla przedsiębiorców

Inwestycje i inwestorzy

icon ofertapracy

OGŁOSZENIE

 

Zarząd Agencji Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A.
ogłasza nabór na stanowisko

 

Animator

 

Miejsce wykonania pracy:
Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A.,
Aleja Najświętszej Maryi Panny 24, lok. 6A, 42-202 Częstochowa

 

Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę w ramach projektu pn. „Centrum usług rozwojowych w województwie śląskim. Wsparcie na rzecz MSP i ich pracowników”.

 

  1. Niezbędne wymagania: wykształcenie wyższe, doświadczenie w kontaktach z przedsiębiorcami, minimum 2-letnie doświadczenie w realizacji projektów dla MŚP
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. umiejętność obsługi komputerowych aplikacji biurowych,
    2. umiejętność pracy z grupą i prowadzenia spotkań,
    3. samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność podejmowania decyzji,
    4. dobry stan zdrowia, odporność na stres,
    5. czynna umiejętność prowadzenia samochodu oraz dysponowanie własnym pojazdem, z powodu konieczności częstych wyjazdów służbowych.
  3. Zakres obowiązków:
    1. przyjmowanie zgłoszeń od przedsiębiorców zainteresowanych skorzystaniem ze wsparcia w ramach Podmiotowego Systemu Finansowania (PSF) w postaci dofinansowania do usług rozwojowych doradczych i szkoleniowych, zgodnych z potrzebami przedsiębiorcy,
    2. aktywne pozyskiwanie uczestników projektu, tj. przedsiębiorców sektora MŚP, poprzez kontakt osobisty oraz z wykorzystaniem narzędzi teleinformatycznych,
    3. przedstawianie informacji o możliwości skorzystania z dofinansowania usług rozwojowych doradczych i szkoleniowych, zgodnych z potrzebami przedsiębiorcy, w trakcie bezpośrednich spotkań w Punkcie Obsługi Przedsiębiorcy (POP), w siedzibie przedsiębiorcy, na dyżurach poza POP oraz za pośrednictwem infolinii uruchomionej w ramach Projektu,
    4. wsparcie przedsiębiorców w posługiwaniu się Bazą Usług Rozwojowych (BUR), w tym pomoc w wyborze adekwatnych do potrzeb przedsiębiorcy usług rozwojowych,
    5. pomoc w wypełnianiu dokumentów zgłoszeniowych, składanych przez przedsiębiorców,
    6. przyjmowanie i weryfikowanie zgłoszeń przedsiębiorców pod kątem możliwości udzielenia im wsparcia w ramach Podmiotowego Systemu Finansowania (PSF) oraz ustalanie poziomu dofinansowania i wkładu własnego, wpłacanego przez przedsiębiorcę na tzw. konto przedpłacone,
    7. przygotowanie dokumentów do podpisania umowy pomiędzy przedsiębiorcą a Operatorem PSF, tj. Agencją Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A.,
    8. realizowanie Projektu zgodnie z założeniami,
    9. przechowywanie dokumentów we właściwym porządku.
    10. bieżące informowanie przełożonych o stanie prowadzonych prac,
    11. bieżąca współpraca i wymiana informacji z przedsiębiorcami, instytucjami rynku pracy, samorządami oraz organizacjami gospodarczymi działającymi na obszarze realizacji projektu,
    12. współpraca i zgodne współdziałanie z innymi pracownikami, celem prawidłowej realizacji Projektu,
    13. podejmowanie wszelkich możliwych działań organizacyjnych mających na celu realizację ww. wymienionych zadań.
  4. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny,
    2. CV,
    3. kserokopie dyplomów, certyfikatów i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (mile widziane referencje),
    4. kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.


Termin naboru aplikacji: do 15 maja 2017 r. do godz. 14.00

 

Miejsce składania dokumentów:
Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. (sekretariat)
Aleja Najświętszej Maryi Panny 24, lok. 8
42-202 Częstochowa

 

Prosimy, by CV zawierało następującą formułkę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.).